Hälsosam livsstil inte bara en hälsotallrik…

20120129-173541.jpg

20120129-173549.jpg

20120129-173556.jpg

En medveten hälsosam livsstil är för mig mer och bredare än att bara äta en nyttig hälsotallrik.
Det är långt i från bara maten som påverkar hur vi mår.
Träna- absolut, äta sunt och göra medvetna val för både kropp och miljö- absolut,
vila – absolut..men också umgås med fina vänner njuta i stunden, skratta mycket. Att lära sig sin kropp och vad jag själv mår riktigt bra av…att verkligen känna och inte bara prestera.. Att visa kroppen ödmjukhet.. Det är hälsosam livsstil för mig.. Jag vill och försöker leva så..tycker själv jag lyckas rätt bra;)

I går hade jag och Cissi en riktigt mysig och rolig kväll, vi träffades på Orangeriet för att sedan njuta av en underbart god vietnamesisk sallad och stor galet god sashimi på restaurang Kungsholmen
Sååå gott!!

Vaknade med ett leende i morse..
Promenad vid Edsviken i sooool efter en brunch omelett på Non Solo Bar på Rörstrandsgatan – rekommenderas.
Sköna söndag!

Det här inlägget postades i Frida. Bokmärk permalänken.

Kommentera

