Min lilla PT

20120106-185756.jpg

Skön dag på UCSP. Började med att träna härliga Gunvor, här pratar vi om en kvinna med krut i, underbart roligt och det ger mig energi.
Tindra byggde en hinderbana som jag fick springa, efter 4 varv med hopp över och under häckar, armhävningar, idioten och hopprep fick jag tummen upp och en order att bara köra 600 varv till.. Kanske ska anlita henne några gånger.. Kommer ju bli i galen form då:)

Det här inlägget postades i Träning. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Min lilla PT

  1. Suss skriver:

    Vilken fantastiskt fin liten tjej du har Frida!

Kommentera

