Hatkärlek

20111213-213527.jpg

Underbart skön och bra dag på bästa UCSP. En skön blandning av resultat inriktade PT kunder och nya 8w2p mål, kostkunder, skönt att ha gjort admin och sen en super härlig avslutning på kvällen med bikram yoga på Du Calme

Jag har någon typ av hatkärlek till bikram, det är tokjobbigt på ett speciellt sätt och samtidigt så skönt, den 40 gradiga värmen tycker jag om, framförallt den här årstiden . Hela kroppen känns smidig och jag känner mig alltid detoxad efter..och nu känns det bara så där skönt harmoniskt.

Dessvärre blev det för svettigt för elektroderna att sitta kvar.. Glömde att jag borde haft extra tejp med mig.. Klantigt för den hade jag velat ha med på analysen.

Det här inlägget postades i Frida, Träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

