Måndagsträning att bita i

20111212-131330.jpg

20111212-131338.jpg

Ohhh det här var nog tuffast hittills, men otroligt skön känsla efter passet. ”Min” dag att bestämma upplägg.
Jogg 8 min
8st 40/20 intervaller på 17,7km/tim

4 situp burpee
6 knee to elbow
8 boxhopp
10 svingar

Tio varv.. Hade vi inte varit två så kan jag säga att jag inte hade genomfört alla varv.. Jätte jätte jobbigt..
Ja ni ser ju färgen i mitt ansikte.. Och det är efter vågrätt läge på golvet i 5 min.

Det här inlägget postades i Frida, Träning. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Måndagsträning att bita i

  1. Hasse skriver:

    10 varv? Allvarligt!!!

    Jag ligger en bit efter…

Kommentera

