Analyserad under tre dygn

20111212-184951.jpg

Det här blir spännande, analyserad blir jag nu minsann.
Med start i söndags morse har jag elektroder på mig och ska så ha under 3 dygn.

Stress, sömn och återhämtning under efter och emellan träningspassen ska analyseras. Riktigt riktigt spännande, elektroderna flög dock av under morgonens mördarpass, behöver tejpa fast dem lite extra när jag svettas mycket.
Mätningen görs av Sport Suport Center

På torsdag får jag utvärdering av mitt tillstånd..

Det här inlägget postades i Frida, Träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

