Dolph Lundgrens form vid 54

20111130-133751.jpgbilder från Sportguiden

20111130-133744.jpg

Varför är det så att vissa människor ser problem, andra lösningar.

Varför är vissa människor oftast glädjespridande och trevliga medans andra är gnälliga och sura.

En del tror att det beror på förutsättningar som uppväxt, föräldrar, medfödda egenskaper. Såklart att det kan påverka men hur mycket kan du själv påverka i din utveckling och nå dit du vill?
Jag är övertygad om att man inte föds negativ, man blir negativ.
För mig är en positiv person någon som lägger sin energi på vad som ska uppnås och hur man ska komma dit, ingen fokus på hinder och svårigheter. Att aktivt jobba för att det man vill ska hända händer.
I min värld suger negativa människor energi och till slut sänker andra positiva personer..det smittar, samtidigt som positiva ger mig så mycket påfyllning och laddar mina batterier, och jag får energi när de bara går genom ett rum. Med andra ord smittar det också, lätt val med andra ord..Umgås men personer som ger dig energi!

Jag tror stenhårt på att det går att komma dit jag/du vill bara vi är villiga att göra det som krävs på vägen och att våga satsa. Viktigast av allt är att veta vad du själv vill och vad som är framgång för just dig.

Läste om Dolph Lundgren i Sportguiden.
Han är 54år..54år.. Ja hyfsad form vid 54års ålder får jag säga. Han har nog krigat en del för att se ut som han gör -imponerande.. Jag tror många 54 åringar skulle kunna tänka sig den formen. Härligt med personer som inspirerar till aktivt liv!

I går la jag upplägget för träningen. Vår naprapat Hasse gjorde mig och Magnus sällskap.

10 upphopp med medicinboll
10 thrusters
10 boxhopp
7 toe to bar
10 trx indrag

4 varv.. Skönt pass.

Det här inlägget postades i Frida. Bokmärk permalänken.

Kommentera

