Vid träning mår bebisen prima

20111108-211651.jpg20111108-211657.jpg

 

Avslutade kvällen på jobbet med en TRX TeamTraining, superkul.
Innan det tränade jag Maria (på bilderna) som är gravid med tredje barnet. Maria har hållit i gång superbra under samtliga graviditeter och gjort medvetna val i sin kost, vilket gjort att hon även efter förlossning kommit tillbaks i god form och välmående snabbt, så kommer det förbli även denna gång. Endorfiner som frisätts vid träning gör dig glad, har en lugnande inverkan och påverkar barnet positivt.

Nu förbereder jag morgondagens möten och det gör jag bäst med min favoritkopp vid min sida och i den finns härligt gott Rooibos te.

Det här inlägget postades i Träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

