Mållös

Nä nu är det dax, nu har jag varit mållös träningsmässigt efter mitt Chins och spagat mål, jag hade även ett löpmål samtidigt som jag inte riktigt nådde då det blev lite många fokusområden på en gång. eftersom vadet på Chins var lite högre en löpning blev prioriteringen att hänga i räcket:)

Perioden efter ovan mål har varit ostrukturerad, träning absolut men inte så välplanerat, mycket korta pass som passat bra i en tid med mycket jobb. Nu är det dock dax att strukturera upp i gen. två dagar i veckan kommer jag träna med Magnus Hagström, 1 pass lägger jag upp och ett pass lägger Magnus upp. Start nästa vecka. utöver det 1 löppass, 1 rörlighetspass, och ett explosivt pass. Ska bli riktigt kul. Ni får följa med oss här..

 

Det här inlägget postades i Frida, Träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

