En dag med mycket intryck..

20111020-201541.jpg20111020-201548.jpg

I dag har det varit en intensiv dag från början till slut, en bra dag, startade med PT kunder och därefter utbildning med Katarina Woxnerud några timmar (uppvärmning för i morgon) och sen tillbaks till UCSP för att bla träna Peter nu när Johanna shoppar i New York. Läs om Peters utmaning här. Rörlighetsträning för hela slanten i dag..pannbenet är det inget fel på som vi nämnt tidigare..stelhet..ja finns lite att jobba på här.

En liten påminnelse igen om de fina vi kallar livet och att försöka leva här och nu, värdesätt dig själv och ta hand om dig, din familj och dina vänner, bemöt människor omkring dig väl, skapa goda relationer. Att se, bekräfta och skicka värme till andra människor gör världen till en bättre plats att leva på.

Jag träffade en vän i dag, Camilla, som i går valde att gå ut med sin sjukdom. Camilla är en av de mest levnadsglada personer jag känner, full av energi och en stor glädjespridare. Sund i tanke och själ.

Jag blev oerhört berörd när Camilla för en tid sedan berättade för mig om detta, samtidigt som jag fylls av beundran av hennes styrka, hur mycket tankens kraft spelar in.

 Camilla, Jag tycker du är så otroligt stark och att du väljer att lyssna till dig själv och vad du själv mår bäst av, du är en förebild för många..Tack för i dag Camilla och för att du är du!! Livet knackar på dörren- en andra gång.. läs Camillas berättelse här

Det här inlägget postades i Frida, Träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

