Här och nu löpning i snabba skor

20111004-101051.jpg

En riktigt skön löptur runt djurgården.. Här och nu löpning! Jag har ibland en tendens att springa i väg i tanken, att försöka planera, gärna svara på ngt mail samtidigt som jag knyter löpskorna och under tiden jag springer lägga en plan för nästa möte.

 Idag la jag fokus på att vara här och nu..galet skönt..andas in skön luft, känna höst doft, se bladens alla färger, solen som reflekterar i vattnet..bara här och nu. Samla positiva energier där jag vet att den här dagen kommer bli bra..så fort tanken ville smita i väg plockade jag tillbaks den till här och nu..den stunden som inte kommer igen..det gick inte så fort idag men jag njöt av varje steg med en skön känsla i kropp och knopp.

När jag sen kommer in på UCSP så luktar det nybakta bullar..jovisst underbara Cissi har bakat kanelbullar till kanelbullens dag. Lovely!!

 

Det här inlägget postades i Frida, Träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

