I morgon är jag snabb..

20110829-203756.jpg

Startade dagen med kund kl 07:00. Egen träning blev det på förmiddagen -Intervall träning.
Uppvärmnings jogg sen 8st intervaller 40/20 vila 2 min därefter 8st 20/10 18km/ tim på båda. Snabbt, effektivt och jobbigt.. Topp med andra ord och jag känner mig stark!
I morgon ska jag inviga mina nya skor från asics..går ju inte att missa hur snabba de är, visst:)

Det här inlägget postades i Frida. Bokmärk permalänken.

En kommentar till I morgon är jag snabb..

  1. Klara skriver:

    Haha, snyggt! Blir personbästa varje gång.

Kommentera

