bananglass

20110828-211729.jpgHemma gjord bananglass..

Sitter och förbereder min 07.00 kunds benpass och mumsar på lite hemmagjord bananglass. Skiva banan och lägg i en plastpåse i frysen, dryga timmen räcker, ta fram och stoppa i mixern, vill du så ha i lite raw cacao powder från Renée Voltaire så blir det bananchoklad ..tada..smakar som glass, ser ut som glass och är plättlätt..Tindris tycker den är supergod, bra betyg:)

Ska hoppa i säng tidigt i dag och ladda med god och skön sömn. Kommer somna med ett leende på läpparna..för att jag ser fram emot en kul vecka på jobbet, för att jag har bra vänner som sprider glädje och får mig att skratta. Vet ni vad jag tror..Jag tror att människor som är positiva och är glädjespridare får alla chanser här i livet!!

 

Det här inlägget postades i Frida, Mat/recept. Bokmärk permalänken.

Kommentera

