Whole foods

20110825-144945.jpg

Åå fick ett underbart härligt mail från min vän Emma som just nu befinner sig i San Francisco. Jag har aldrig varit där men Emma menar att jag kommer älska det..att det är ”min” stad.
Längtar som tusan till jag ska hälsa på i november.
Emma jobbar hårt just nu med att kolla upp bästa mataffärerna med whole foods ( fick denna härliga bild i mailet) och de allra bästa träningscenter vi ska besöka.. Såååå underbart roligt det ska bli!

Det här inlägget postades i Mat/recept. Bokmärk permalänken.

Kommentera

