dig själv som fiende..

Jag pratade med en vän i går, hon har varit helt fantastisk och krigat sig igenom en hel hög av ”jobbigheter”, efter en tids sjukdom gick hon upp mycket i vikt och har nu krigat som bara den i 5 månader men superfina resultat, men så kom hon in i en dipp och slarvade med maten och åt mycket och av fel en helg och klandrar sig själv något så kopiöst..medans jag tänker och säger ..Men du har varit precis hur duktig som helst..ett litet bakslag och du blir helt knäckt..tänk på att du varit grym i 5 månader..och visst är det så att vi runtom kring tänker så..alla förutom min vän.

Jag önskar att vi alla ska behandla oss själva som vi blir behandlade av våra vänner..med kärlek, ömhet, uppmuntran, förståelse och sympati..

Jag vet att du fixar detta min vän!

Det här inlägget postades i Frida. Bokmärk permalänken.

Kommentera

