Trx Bootcamp

20111118-123219.jpg

20111118-123235.jpg

20111118-123245.jpg

Emma rider idag så jag passade på att besöka TRX Training Center på Pacific Ave.

Ååå va kul det var, körde en Bootcamp klass med Alexis Craig.

Vi jobbade två och två. Jag körde med en kille som såg ut som en anatomikarta, Felix.
Första delen efter uppvärmningen var uppdelad så en av oss sprang idioten mellan koner ute på gatan medan den andra av oss körde övningar i TRX.

Det senaste tillskottet i TRX familjen heter Rip Trainer, där du utvecklar roterande kraft, styrka och bålstabilitet, den stod för del två av passet, sista delen var upplagd med en cirkel- chins + toe to bar på en station, burpees på en annan och lite annat smått och gott.

Riktigt kul, Alexia fångade upp mig snyggt och var nyfiken på var jag bodde och var säker på att jag jobbade som tränare, som alla här väldigt lätt att prata med och trevlig.. You’re soooo awsame.. Jaså ..Tack tack:)

Lyxade till det med fotmassage och pedikyr på hemvägen..

Det här inlägget postades i Frida, Träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

