Fredags slit

20110930-133747.jpg 

Fredags pass imorse med Johanna..KONDITION!

Uppvämning 15 min jogg.

Varv 1: 1 minut rodd så snabbt som möjligt, 1 minut ”spinning cykel”, 1 minut Mountain Climbers, 1 minut burpee.

Varv 2: 1,5 minut på alla övningar

varv 3: 2 min rodd, 2 min cykel, 1min mountain climbers, 1 min burpee, 45 sek mountain Climbers, 45 sek burpee….

Testa..jag garanterar en viss typ av utmattning:)

20110930-133753.jpg

Det här inlägget postades i Frida, Träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

