Sportguiden med Tommys Chins upplägg

  Nu är nya Sportguiden ute.. Ni som följt mig känner ju till mitt chins mål som jag hade (10chins på 8 veckor)..det var Tommy som gjorde så att jag fixade det, Tommy Ludvigsson som jobbar som PT.. på UCSP SÅKLART:). Utan honom hade det inte gått hela vägen..en PT behöver också en PT:) Eftersom bilden på Tommy simmat ur bild i tidningen så får ni den här.

20110901-204452.jpg

Bra dag på Under Construction, trevlig lunch på Story med Mats Bergvall som är VD för Svarta Lådan..återkommer om det senare.

Cyklade hem i ilfart (garanterat rekord) för att hinna till Sollentuna centrum och krama på Tindris, bytte till bil hemma i Silverdal in i bilen..nått känns lite konstigt men vet inte vad..fick lite sköna blickar längst vägen..jag ler tillbaks..kliver ur bilen..stänger bildörren, ser mig själv i fönstret på bilen..ahhh kanske dags att ta av sig cykelhjälmen nu:)

 

Det här inlägget postades i Träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

