Har jag anställt en mördare??

 

Mmm.. det är verkligen precis vad jag undrar just nu…Alltså på riktigt.. Vi körde att took pass på Bosön. Intervall med Magnus Hagström..prova det om ni törs..;) Okej så här fick jag lida idag..

Olga heter tydligen det här passet!!

2 x 400meter, 2x 300 meter, 2 x 200meter, 2 x 100meter.

Allt utan någonsom helst vila!!! Första intervallen av alla distanser är över tröskel och andra stax under tröskel. Dvs 2000meter snabbt tempo.. mm jättefint..jag ville typ dö eter första 400meterna..jo sen efter dessa 2000meter vilar vi visst i 5 minuter så gör vi om allt en gång till.

Heeerrreguud va jobbigt…min pulsklocka peep satan, 97% av maxpuls sådär ja..

Nu väntar middag på Hotellet med hela UCSP gänget, sen till Let´s dance studion..Wiiiiiiiiiiiii

Det här inlägget postades i Frida. Bokmärk permalänken.

Kommentera

