550 rep workout

     Pjuuu… nu var det klart! 550 repetitioner:

50st utfall med spark, 50st armhävningar med sidoförflyttning, 50st mountainclimbers, 50st squat med med knälyft, 50st benlyft med upphöjd höft, 50st squat med benlyft, 50st liggande triceps press, 50st situps, 50st woodchops, 50st hipups på sidan, 50st enbensjägare med benlyft.

Utfall, hipups, tricepspress, mountainclimbers, benlyft, woodchops samt enbensjägare 25 på varje ben/sida.

Tid: 24:14 – tufft men inte tok tufft. Nästa gång höjer vi tempot en aning..

Det här inlägget postades i Frida, Träning. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till 550 rep workout

  1. Personlighet skriver:

    Hej!
    Noterade att du skrev 50 armhävningar. Jag har kickat igång en utmaning som ska ta mig till 100 st. I ett svep givetvis. Så jag undrar om du gjort det någon gång. Jag behöver höra någon säga: japp, 100 st har jag gjort och det var en utmaning – men jag klarade det!

    Har tagit mig från 35 till 60 på fyra veckor. Nu börjar det bli lite segt.

  2. Therese Eijvergård skriver:

    Ni är så sjukt inspirerande:)
    Boka ett träningspass i helgen:)?
    Kram Therese

Kommentera

