Dagsarkiv: februari 12, 2011

Pure organic coconut water

 Lovley!! Fyllde på med kokosvatten från unga färska kokosnötter efter löpträningen idag. Säljs på Blueberry. Naturlig balans av elektrolyter som återställer vätskebalansen, 500ml inehåller förpackningen och då har jag fått i mig 40% av magnesium intaget som rekommenderas per dag. … Läs mer

Publicerat i Frida, Mat/recept | Lämna en kommentar

5km

 Laddad för träning. Dagens pass: 3 km uppvärmning på löpbandet, 3 stegringslopp, 100 meter där jag ökar farten successivt till nära max. Sen 5 km så fort som möjligt.. Har sagt det förr och säger det igen..hur tänkte jag när jag … Läs mer

Publicerat i Frida, Träning | Lämna en kommentar

Frukost

  Nu har jag och Johanna haft en mysig frukost på Blueberry, Kristina höll ett föredrag om Bluberrys syn på Detox, intressant och glädjande att deras tänk inkluderar sund  kost under perioden (och inte fasta som jag inte alls förespråkar), och … Läs mer

Publicerat i Frida | Lämna en kommentar

Detox

Bild lånad från Blueberry. Är på väg till Blueberry Lifestyle med Johanna för lite detox snack och mysfrukost..ska bli superskoj. Hoppas att jag hinner förbi Sturegatans Blueberry och testa deras nya ”matcha latte” En grön krämig latte vispad med hett … Läs mer

Publicerat i Frida, Mat/recept | Lämna en kommentar