Nya kläder = Ny inspiration

Här står jag och laddar:). Toppen är corallfärgad…dax att köpa en kamera eller iphone 4 kanske.

Vilken guldlördag, startade med att instruera två klasser på UC, en agility klass och en fullbody function, superkul och beröm till alla som körde på riktigt bra. Hann med en fika med min fina vän Cilla, mera energi in.

Med nya fina Casall kläder måste man ju bli snabb..eller?? I alla fall ger det mig ny inspiration varje gång ett nytt plagg kommer på. Det blev mördar intevaller i dag..men hur jobbigt får det vara undrar jag då..1km intervaller 5st, gå/jogga 500m emellan..helt slut blev jag. Träffade Therese på gymmet, vi försökte babbla i kapp de månader vi inte setts på..det gick sådär men vi ses ju i veckan på både träning och lunch så vi hinner i kapp.

Det bästa med dagens pass var nog min smoothie efter, guuu så gott! Ruccola, avocado, ingefära, päron, kiwi, florida grapefrukt, mango lite vatten och äppeljuice..Mmmm Mår toppen och känner mig stark!!

Det här inlägget postades i Frida. Bokmärk permalänken.

Kommentera

