Dagsarkiv: januari 13, 2011

Far far away..

Alltså..varför var det nu jag skulle springa 1 mil på 44 minuter..för många låter det säkert lätt..för mig känns det jooobbbissscchhh, jag bävar faktist inför måndag nu när jag inte sprungit på länge och fokuserat på lågintensiv träning..Huahh… Det är … Läs mer

Publicerat i Frida | 2 kommentarer

Johannas mellis..

 Johannas mellis, halvt päron, groddar, kalkon och socker ärtor.. Mitt blir en sked kokosfett och en protein drink idag

Publicerat i Frida | Lämna en kommentar

Löpteknik träning

 I går fick jag och Johanna teknik hjälp av härliga Magnus Hagström från Polar. Riktigt skoj och det finns mycket att slipa på..kan behövas inför våra mål. På måndag kommer vi testa formen på respektive km (Johanna 5km, Frida 10km) Vilket … Läs mer

Publicerat i Frida | Lämna en kommentar