Dagsarkiv: december 2, 2010

Gympa avslutning

Lill dockan hade avslutning på sin gymnastik idag. Helt otroligt vad jag blir lycklig, Tindra kan verkligen skapa världens skönaste känsla i kroppen..efter fick alla diplom och pepparkaka. Mamma..gör ni så här på Under construction och så gjorde hon en … Läs mer

Publicerat i Frida | Lämna en kommentar

Äppelmust

Var hos trevliga Patrik på Hertzman frukt i går, så nu är kylen välfylld med finfina grönsaker och frukt. Fick prova denna gudomligt goda äppeljuice, bara pressade svenska äpplen. Ofiltrerad och utan tillsatser. Perfekt efter träning för att återställa vätskebalansen … Läs mer

Publicerat i Mat/recept | Lämna en kommentar

Årets första julbord

 Vilket julbord sen….jag är ju inte så förtjust i traditionella julbord (ett älskar jag och det är East makalösa asiatiska julbord) men ett per år brukar det bli och jissus vad det var fräscht och gott så Grand med Martin Stenmark show kan jag verkligen rekommendera. Känns skönt i kroppen efter rörlighetsträningen i går. Tyvärr är min mobiltelefon inte så … Läs mer

Publicerat i Frida | Lämna en kommentar