Kära bror 40 år!

I går hade Tindris sin dans och jag tränade under tiden. Benen var lite stumma på löpbandet men helt ok, körde ett överkroppspass med bla chins, armhävningar på boseboll, omvända rodd, press och drag..Skönt.

Mysigt med snö på första advent, startade dagen med mysfrukost och i dag fyller min älskade bror år! Han är precis hur bra som helst och har under hela vår uppväx varit så enormt snäll och omtänksam,  lillasyster har fått vara med på allt..trots ålderskillnaden, även om jag nån gång blev i lurad lite tabasco…men det har gjort mig stark;). Stefan tränar även på UC och gjort stora framsteg , jag är solt!! Jag älskar dig bror!!!

Artikel om bror:  http://www.svd.se/mathalsa/mathalsa/balansintervjun/en-mil-kanns-inte-jobbigt-langre_5436945.svd

Det här inlägget postades i Frida. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Kära bror 40 år!

  1. Limpan skriver:

    Gulle dig <3 Älskar dig med!!!

Kommentera

