rygg

Stående enhandsdrag i dragmaskin: Greppa handtaget med höger hand. Ställ dig med fötterna parallellt alternativt vänster fot fram och höger ben bak med tån i golvet. Räta ut vänster arm samtidigt som du drar höger arm mot höften, vänd handflatan uppåt. Dra in vänster arm samtidigt som du rätar ut höger arm. Var noga med att vara rak i ryggen genom hela utförandet, håll höften still. 3x10 repetitioner på varje arm

Roligt att ni läser min blogg och tack för väldigt trevliga mail, det gör mig glad:)

Trevlig lunch på Story med Jonas och ikväll blir det tjejmys hemma hos mig.. 15 tjejer så hög kackelnivå lär det bli. Jag och Theresa ska laga mat och fixa mys.

I går körde jag ett kort överkropps pass… den här övningen gillar jag:

Stående enhandsdrag i dragmaskin: Greppa handtaget med höger hand. Ställ dig med fötterna parallellt alternativt vänster fot fram och höger ben bak med tån i golvet. Räta ut vänster arm samtidigt som du drar höger arm mot höften, vänd handflatan uppåt. Dra in vänster arm samtidigt som du rätar ut höger arm. Var noga med att vara rak i ryggen genom hela utförandet, håll höften still.

Känner av stretchen ordentligt från igår..tack Tommy

 

Det här inlägget postades i Frida. Bokmärk permalänken.

En kommentar till rygg

  1. Therese Eijvergård skriver:

    Hej gumman, härligt att följa med i ditt liv:) Jag ser framemot att ses, vet ej om jag har rätt nr till dig! Du ser galet frisk och lycklig ut!! Önskar dig och tjejerna en mysig kväll. Jag har smakprover till dig så snart vi ses. Stor kram Therese :D

Kommentera

